Wednesday, June 30, 2010

Småflaskor

3 tim distans igår som jag lovade mig själv att genomföra.
Varmt väder och 2 småflaskor på cykeln är inte vätska nog för stora killar och 3 timmar på sadeln.
Körde Stenungsund - Lilla Edet och följde Göta Älv hem mot King River.
Kör alltid tvärtom av anledning Älvdalen ,vind,havet..
Det blåste nog inte mer än 7-8 m/s igår, men vinden änna accumuleras genom dalen.
Fostrande men inte alltid så roligt eftersom vägen är platt och rak.

Var på väg ner till Cykel City efter passet(ville ha ett riktigt tempoflaskkit) ,men det var köer och fröken S skulle in på Backa plan för inköp av kläder.
Gick sålunda in på Stadium och köpte såna här istället..



Små söta flaskor till en heterogay kille som mig.
Tänker tejpa fast en på överröret och försöka trycka i mig innehållet ungefär halvvägs på fredag.
Inför linjet på söndag funderar jag på att fylla två stycken med gel och vatten blandning.

Det där tempoframhjulet ligger kvar i Tyskland,riktig velpelle som sålde det.
Paypal betalning som han inte krävde ut pga av jag vet inte vad, och nu vill han ha banköverföring.
Det tänker jag inte gå med på,så nu siktar jag på ett inköp av ett Planet X 82mm inför sensommarens drabbningar.

No comments:

Powered By Blogger