Friday, April 2, 2010

Black and white


Kaos i lägenheten.

Avklippta vajrar och höljen och skruvar och verktyg spridda i alla rum.

Man kan tro jag har mekat på fyllan,men jag är spiknykter och en något tankspridd gosse.

Jagat ett semi-integrerad lager på förmiddagen, men det är ju ganska stängt överallt på Långfredagar.

Killen på Sportson hade nog ingen vidare koll på styrlager,men det hade iofs inte Crc heller som uppgav integrerat styrlager i mail innan ramen och lager köptes.

Är eller var sugen på racerpremiär imorgon och tänkte mig därför en happy-racertur.

Men det får nog bli ännu en solotur framåt middagen med multiverktyget redo för div finjusteringar.


Fick grävt hål på tummen med en skruvmejsel samt klappat till samma tumme med kopparsläggan,så jag borde nog stoppa in den i stjärten nu innan jag går och nanar så den ligger varmt och tryggt och riktigt mörkt under månljus natt.

Nöjd med ramen när den står med komponenter på trainern,det är väl bara att hoppas man är nöjd efter morgondagen också.

Jag tror den är förbannat styv och lagom lång med nuvarande styrstam.

Nu åker tummen in..

Good night!

2 comments:

Nypan said...

Great!
Den var verkligen svart och vit.
Ser riktigt fräck och snabb ut. Hoppas våren kommer nu så du får köra skiten ur den där plastramen :-)

/N

Vito said...

Fräcka killar ska ha fräcka cyklar .)

Våren kom som en dask i stjärten igår Nypan...

Powered By Blogger