Saturday, November 14, 2009

Lördag med liten "bonkning"

Idag blev det 3.5 tim på crossen ut till Lilla Edet,tänkte cykla grusväg tillbaka mot Kingriver men jag var alldeles för slak i benen för att klättra upp på Svartedalsfjället på sura sugande vägar.Klarade 1 tim och 40 min utan energitillförsel idag,åt då en banan och tryckte i mig en halva maxim gel.Trummade på i ca en tim till sen blev det trötthet och yr skalle igen.Stack in huvudet på Bäcks lanthandel http://sv.wikipedia.org/wiki/B%C3%A4cks_lanthandel och fick i mig en cola och en Daim.Omedelbart uppkom en lätt erektion och sprintben i ca 30 min till..

Det blir till att underhålla distansträningen varje helg framöver,det är inte det roligaste med cykling,men det är kontemplativt och jädrigt skönt efteråt.

Snart dimper det förhoppningsvis ner lite kolfiber från Hongkong,en tempofulram som det ska letas billiga och funktionella prylar till under vintern.

Nu ska jag titta på Dö Hårt 4.

3 comments:

Haningerox said...

Var hittade du den ramen???

vito said...

Ebay.com

Tobbe Arnesson said...

You just killed an helicopter with a car!

Powered By Blogger