Thursday, August 27, 2009

Tempo och vila

Fortfarande något sliten,så där lätt förkylningsmolande i kroppen som brukar komma vid mycket träning.
Vila nu i 2 dagar, bara promenera och stretcha och lite situps.
Har beslutsångest (som vanligt)inför helgen...Finnmarksturen eller kanske Glasrikesresan eller haka på någon ride på lördag och avsluta kvällen med 2 flaskor vin :0
Tempot igår gick väl ok 46.9 km/h i snitt på flack bana med vind snett bakifrån och 1min och 20 sek efter någon snubbe på Cervelo raket.Undrar stillsamt vad det gör i tid egentligen,om man cyklar med hela tempo kittet vs linjekittet?..man vill ju gärna tro att det gör väldigt mycket .)




Får höra titt som tätt att jag har blivit smal,javisst om man jämför med förra årets 105 kg.
Annars är väl runt 82 kg på 182 cm ingen smalvikt?

3 comments:

Anonymous said...

46,9 i snitt! Holy macaroni!

Klart att tempostassen gör mycket. Du hade vunnit lätt med andra prylar....

Kör hårt Vito, men använd skallen så att Du inte sliter ut dig.

vito said...

Den tempobanan är svår att snitta under 40 om det blåser rätt .)

Tvivlar mycket starkt på att jag hade varit snabbast även med värsta tempoprylet...snabbaste gubben blev 10:a på tempo sm.

Får nog tagga ner lite jocke .)

Öl och ryggläge....kanske

Johan Mölleborn said...

Vilken tur att jag inte hinner köra Post-trampet. Du hade ju hunnit smälla i dig 4-5 stöl innan jag hade hunnit i mål.
Synd bara att vi inte kunde avsluta kvällen i Halmstad med en trevlig LOB.
/J

Powered By Blogger