Friday, June 27, 2008

Långa cykel långt

I morgon startar Stockholm-Göteborg non stop på cykel..
Önskar man hade varit i form för att vara med,men i morgon hade jag nog orkat cykla till Södertälje för att där avbryta loppet på en sunken Pizzeria halsandes vattnig öl.
Undrar om dom tillåter tandemcykel på dom där loppen?
Skulle vilja ha en tandemcykel och 22 cm könsorgan,eller ett riktigt övertjockt finger på högerhanden,likväl som jag önskar 20 mille på banken och kaskelotlungor innanför knastriga revben.
Så om det vill sig illa söker jag en "open minded" tandempartner nästa år(tobbe "Tnt"?),likväl som jag söker övertygelsen om andlig närvaro överallt och ingenstans.
Något borde övertyga det andra om osannolikheten om ett tredje påhitt i livets tumult.
Jag sträcker mig bakåt som en katt på rygg och häftar dagens 3:e glas vin på dessa torra läppar,och stänger därmed och sluter torrsprickan i jaget.
Önskar sötnosarna på happymtb och övriga deltagare en episk tur,skulle hjärna haft en depå vid Borås och visat "Bigmollo" eller "nypan" hur en bula kan se ut och bjudit på lite Jägermeister eller den hemska Fernet Branca..men jag kommer nog vara bakisbakad .)

3 comments:

Tobbe Arnesson said...

Filmen var för jobbig att titta på, men med en tandemrecumbent så kan vi ligga med varandra i 24h!

Nypan said...

Nästa år får du visa bulan hela vägen från stockholm, för då åker du cykel med dina cykelbröder.
I målet hade välkomstkommitten fyllt kylen med godsaker. Sköljde ner dammet med 2 snabba Maredsous 6klockan 9 på morgonen.
/N

Johan Mölleborn said...

Klart som fan du ska med nästa år. Då kör vi så det ryker, sub 20. Sen LOB i Göteborg.
/J

Powered By Blogger