Friday, October 26, 2007

Forrest Gump cykling

En dag till sommaren/våren ska jag bara kliva på racern väl påklädd, med Visa kort i sadelväskan,extra slangar samt en värmefilt och sen bara cykla norrut.Tänker inte lägga upp någon rutt eller planera övernattning eller längd, bara pumpa iväg i lagom takt.När det blir får den där morgonen man vaknar utvisa.Norrut iaf för det känns alltid bäst norrut, och om det regnar så regnar det och om det blåser nordligt så visst fan vänder vinden någon dag.
2 veckors virus/bihålepaj har satt sina spår, jag har fått små preteen tuttar och 3 stora fettveck på magen,skägget har växt och huden är blek, men nu är nog fasiken gubben på G(fortfarande sexig nasal basröst)..nästan och utan pissellin!
Tänkte vara med på Kalas Cx racet i Gotteborg, men det är nog svårt att slipa sig vass på 1 månad + Planet X Crossen är absolut inte optimal till dom där snabba acckåta lyfta hoj spring banorna.
Skiter väl i det och får sikta på Sylvesterloppet i löpning 31/12,1 mil på 37 min?
Ikväll ska jag nog leta fram trainern, köra 1 tim lugnt och hoppas det är enda gången i år och nästa år den kommer fram,i like the real deal, 2 kg fläskfile i daimkrysset blues.

2 comments:

Jörgen said...

1 mil på 37min. Fixar du det? då är du en grymming på löpning också. respekt.

Vito said...

He he, troligtvis inte. Men man ska sikta orealistiskt högt ibland.
Blev sämre på snabblöpning sen man började cykla faktiskt.

Powered By Blogger