Sunday, August 19, 2007

Och tid och vänner som flytt

Tja.. vad fan pyssar man med?
Häller ubertråkig öl på levern idag och förbannar det normala medan Hendrix rippar "litte wing" i bakgrunden.
Haft en låång dag där tankarna har rullat mot Kerouac och Cassady,och excessiva framtidsgöra, och vad fan ska jag göra?
Känner att jag måste göra något bort men långt inte säkert hemma igen kanske högt uppe kämpa ont...Österrike,ohh gud vill dit igen ...
"in the flow existens is like the blood is like the form preserved in a red calm,shapes the racers face.. to a narrow nirvana.
Lennart min goda vän har blivit kär,oh min vän dig väl förunnat :) kommer nog sakna våra ap fula öl knäckta resor"how many of you people are really alive? ,
Tänkte på Thailand 2000 och min gamla vän Pytt och hur mycket du bröt dig loss för att skapa annat ackord på en ö?Men nu är vi på samma planet i samma tid i annan ord och rytm och jag saknar ett opium rökande skratt ifrån mig själv för du var/ är en stor komiker som ser det roliga i det förlösande skrattets ,vardagliga formatets intetsägande jag?
körde lite You tube igår, gud vad Patti Smiths poem knullar min själ..En skön dam i rätt konstig tid?

No comments:

Powered By Blogger