Saturday, September 18, 2010

Piss

Uppe halv sex..tungt huvud och törstig.
Det är kalla klara mornar nu,som om man ser det gulskiftande lövverket igenom nytvättat otummat glas.
Jag försvarar min rätt till frihet och egoism och lampar upp min Beone racer .
Sticker iväg precis i gryningssprickan.
Landar hemma hos gubben som har vinet och känslan.
Vissa dagar pissar man för det mesta i motvind,ibland pissar man i sömnen och det är i sig självt en autonom uppgiven gest .

Doppar tungan i glaset halv sju och önskar alla en frihet.
Val idag också..alla dessa jävla val,förgreningar ,riktningar.
Hur man än vrider och vänder sig sitter rövhålet fast i köttet där bakom.

Tråkigt samtal med min älskling halv åtta,man vill försöka vara till lags.
Regnet trummar utanför och jag öppnar verandadörren för att släppa in hunden,men hunden är inte där...hunden är i regnet och vinden och löven som leker sig ner emot marken.

Allting är Buddha och jag stirrar på tomrummet i staketet ,fyller det med min tanke och försöker mig på konstgjord andning för att hålla den stadiga blicken vid liv.

No comments:

Powered By Blogger