Friday, September 17, 2010

A gay heart filled with wine

Vardagsveckan är över och den ena dimman lättar och byts ut emot en annan.
Fick en härlig yrsel och sanslös trötthet i tisdags,lite läskigt så där när man tror man ska svimma hela tiden.
Yrseln gick över men tröttheten har hållt i sig.
Inget märkvärdigt och det är inget jag oroar mig för,gissar på att kombinationen av jobb och cykling har tagit ut sin rätt att visa sig.

Vilade efter Gm till onsdag då jag först skulle kört ett löppass med min gode vän Niklas,men bestämde mig för vila som jag ändrade till att testa en 4x4 max på trainern som parameter framåt kvällen.
Tänkte mig 400 w på första och sen höja 10w på varje fyra..

Jag la av efter 1 minut på den första 400w fyran då benen sprutade av syra när pulsen nådde 75% av min max p...

Inte bra där,så det blev ett soft pass i statiskt stil.
Och visst testade jag igår också men känslan var likadan..

Lade in en 3 l bag in box hos min gamle far i söndags.
Tänkte han o jag skulle köra en 2x2 tim intervallad vinfylla ihop.

Det går rätt bra nu om jag får skryta lite,gubben är seg och gammal men han har aldrig spottat i glaset.
Bättre dryckesbroder får man leta världen över efter.

Jag är förövrigt sugen på en cyclocross,hoppas man inte köper nåt över ebay ikväll.

Det blir en sjukdom...allt detta köpande av cykelsaker.

1 comment:

Johan Mölleborn said...

Man får så skönt rus av att köpa cykelgrejer. Jag upptäckte att man kan beställa vin på Systembolaget. Så det har jag sysslat med på sistone. Rus av köpet och rus av vinet. Win-win liksom.

Powered By Blogger