Thursday, April 22, 2010

Låg puls och åderbråck

Igår efter återhämtningspass på kvällen var jag helt slutkörd med värk i benen(det kommer bli goa åderbråck när jag blir äldre än nu).
Helt enkelt dags att totalvila några dagar,jag har inte bra återhämtning efter min totala väggning för 2 år sedan.

Försökte mig häromdagen på ett 40 min Tempo med full mundering,blev besviken när pulsen inte ville gå upp och snittet blev exakt 40km/h trots platt sträckning och gynnsamma vindar.
Men nu har jag en rutt att tävla mot mig själv och nästa gång blir det 40,2..

Har nu på morgonen skeppat iväg mitt första paket genom Ebaj försäljning.
Den schlagerrosa Giant ramen åkte tillbaka till England där den en gång köptes.

Min jobbkollega Jocke mår fint och är i ett väldigt säkert förvar .)

Drog en suck av lättnad igår när det kom fram att han busat och hamnat i häktet(pojkstrecksgrejer).
Konstigt att han tydligen inte hade fått ringa någon..

2 comments:

Jörgen said...

40 är ändå 40. Inte illa. :)

Tobbe Arnesson said...

Jag är glad om jag kommer upp i 30. :D

Men sälja cykelprylar? Går det?

Skönt att kollegan är lokaliserad!

Powered By Blogger